English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خبر داد:

اعزام ۲هزار و ۵۰۰ نفر ازاستان اصفهان به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: 2 هزار و 500 نفر ازاستان اصفهان به مراسم ارتحال امام راحل(ره) در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می شوند.

اعزام 2هزار و 500 نفر ازاستان اصفهان به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزار ی موج از اصفهان، عسگری در نشست خبری ستاد برگزاری مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام(ره) استان اصفهان گفت: با توجه به همزمانی این مناسبت ها با ماه مبارک رمضان و کمتر شدن اعزام داوطلبان به مرقد مطهر امام خمینی، امسال برنامه های ویژه ای در استان اصفهان با تشکیل 6 کمیته، برای روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد در نظر گرفته شده که این مناسبت با شور و اشتیاق هرچه بیشتر و حضور گسترده مردم برگزار شود.

وی گفت: 2 هزار و 500 نفر ازاستان اصفهان به مراسم ارتحال امام راحل(ره) در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می شوند.

عسگری افزود: این افراد از شهرهای کاشان، نظنز، اردستان و آران و بیدگل در این مراسم حضور می یابند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان مهمترین وظیفه مسئولان و نهادها را تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی دانست و گفت: بازخوانی اندیشه های امام در سالگرد رحلت ایشان برای قشر نوجوان و جوان امری ضروری است که موجب وحدت جامعه میشود.

عسگری ادامه داد: دو برنامه شاخص در شهر اصفهان داریم که یک برنامه در تاریخ 14 خرداد، ساعت 6 بعد از ظهر در گلستان شهدا برگزار می شود و دیگری در تاریخ 15 خرداد در سالن همایش های صدا و سیما به همراه مراسم افطاری خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: مراسم ارتحال و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد از ساعت 18 روز یکشنبه با سخنرانی آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه