English

ویژه برنامه ارتحال امام خمینی(ره) در بیش از ۵۰ امامزاده استان اصفهان اجرا می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل بقاع متبرکه سراسر استان اصفهان سیاه پوش و بیش از ۵۰ امامزاده شاخص استان نیز با برگزاری ویژه برنامه ای به سوگواری امام خوبی ها می پردازند.

ویژه برنامه ارتحال امام خمینی(ره) در بیش از ۵۰ امامزاده استان اصفهان اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: امام خمینی(ره) ابرمرد تاریخ و بیدارگر جهان بود که با افشاگری باعث بیداری اسلامی در جهان شدند و انقلاب تاریخی را بنیان گذاری کردند که زمینه موج بیداری اسلامی در جهان شد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) حماسه ای فراموش نشدنی در قلب تاریخ بشریت برجا گذاشت که می توان گفت امام خمینی(ره) بت شکن زمان و عصر حاضر محسوب می شود که با قیامی که برپا کرد باعث پیروزی حق بر باطل شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به اجرای برنامه هایی در سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) که در جوار بقاع متبرکه برگزار می شود اشاره کرد و گفت: امسال اداره اوقاف و امور خیریه در نظر دارد تا ویژه برنامه ای را در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در جوار حرم مطهر بیش از ۵۰ امامزاده شاخص اجرا کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری تصریح کرد: همچنین با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی ویژه برنامه ای در سالروز رحلت امام خمینی(ره) در جوار گلزار شهدای هشت دفاع مقدس اصفهان برگزار می شود که از همه خادمان و اعضای هیئت امنا بقاع متبرکه اصفهان نیز برای شرکت در این مراسم دعوت می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه