English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:

اولویت مهم پلیس قم، حمایت، پشتیبانی و صیانت مردم در پارک ها و تفرجگاههاست

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم اولویت مهم پلیس قم را در ماه مبارک رمضان، حمایت، پشتیبانی و صیانت مردم در پارک ها و تفرجگاه های سطح استان دانست.

اولویت مهم پلیس قم، حمایت، پشتیبانی و صیانت مردم در پارک ها و تفرجگاههاست

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در جلسه امر به معروف و نهی از منکر که با حضور مدیران استان برگزار شد اظهار داشت: در ماه عزیز و بزرگی قرار داریم که خداوند میزبان و ما میهمان خدا هستیم و حق این است که میهمان حرمت میزبان را نگه دارد، ما نیز در این ماه پربرکت از خداوند متعال می خواهیم تا توفیقات ما را برای بندگی خودش و نگه داشتن حرمت این ماه بیشتر عنایت کند.

وی افزود: پلیس تمام توان خود را برای جلوگیری از هنجارشکنی که مصادیق زیادی بر آن مترتب است، بکار می بندد.

سرهنگ احمد صادقی تصریح کرد: ماه هایی مثل رمضان ، محرم الحرام و غیره ماه های پالایش است و انسان در این ماه ها باید آلودگی هایی که جسم و روح و روانش را تسخیر کرده از خود بزداید و نقطه اتصالش به چشمه جوشان رحمت و مغفرت زلال و پاک باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از همگان خواست تا در این مسیر به کمک پلیس بیایند چرا که در فصلی قرار داریم که مردم شب ها ساعاتی را در پارک ها و تفرجگاهها برای تغییر ذائقه روح و جسم می گذارنند و ما وظیفه داریم از آنها حمایت، پشتیبانی و صیانت کنیم.

صادقی ظرفیت پارک ها را برای اقدامات فرهنگی بسیار آماده خواند و افزود: ما می توانیم با قرار دادن تابلوهای دیجیتال در پارک ها، تیزرهای هشداری و پیام های تربیتی برای خانواده ها برنامه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ما می توانیم تئاتر درمانی را با موضوع داستان هایی از قرآن و پندارهای قرآنی برای مخاطبین در پارک ها اجرا کنیم و سابقه نشان داده که استقبال مردم بسیار خوب است و در نهایت ما می توانیم برای مخاطبین برنامه های فرهنگی متنوعی داشته باشیم تا سلامت و صیانت خانواده ها حفظ شود، از جمله ی دیگر آنها برپایی نمایشگاه های سیار پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که قبلاً با بسیج آن را تجربه کرده ایم، ما می توانیم " شب شعر" در پارک ها بگیریم و یا از اساتید اخلاق استفاده کنیم و یا دیدار مستقیم مسئولان با مردم را داشته باشیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در پایان سخنان خود تاکید کرد: چنانچه این برنامه ها در پارک ها و اجتماعات مختلف برگزار شود، آسیب های ناشی از این گونه اجتماعات کاهش می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه