English

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس:

نباید در خوزستانی که حرف اول آب را می‌زند برای آب کشاورزی التماس کنیم

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس گفت: نباید در خوزستانی که حرف اول آب را می‌زند و دریا و ده ها رودخانه دارد برای آب کشاورزی که وضعیت کشاورزان را تهدید می کند به وزارت نیرو التماس کنیم.

نباید در خوزستانی که حرف اول آب را می‌زند برای آب کشاورزی التماس کنیم

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علی گلمرادی با انتقاد از مغقول ماندن استان خوزستان به عنوان قطب صنعت و اقتصاد کشور گفت که این استان در همه مولفه های اقتصادی و صنعتی در رتبه های اول و دوم قرار دارد و در عین حال در مشکلات و محرومیت ها نیز از همین رتبه ها برخوردار است.

 گلمرادی ضمن تشکر از مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات گفت: اقتدار و عظمت اسلام و مسلمین و ملت شریف به دشمنان قسم خورده نشان داده شده و تجلی مردمسالاری دینی به رخ آنها کشیده شد.

وی ادامه داد: بازی های سیاسی، جناح بندی ها و رقابت های سیاسی جایگزین رفاقت که می تواند نجات بخش کشور باشد شده، لذا توصیه می شود رقابت های انتخاباتی کنار گذاشته شود و با رفاقت در صدد حل مشکلات کشور باشیم که راه نجات کشور بوده و باعث خشنودی دل مقام معظم رهبری خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات استان خوزستان خاطرنشان کرد: استان خوزستان به عنوان قطب صنعت و اقتصاد کشور مغفول مانده و بی توجهی به این استان یعنی بی توجهی به کشور؛ امروز خوزستان در همه مولفه های اقتصادی و صنعتی در رتبه های اول و دوم قرار دارد، اما متأسفانه به علت بی تفاوتی مسئولان، در مشکلات و محرومیت ها نیز از همین رتبه ها برخوردار است که عادلانه نیست.

وی با بیان اینکه روزانه 4 میلیون بشکه نفت تولید می شود، ادامه داد: محل صرف درآمدهای میلیاردی استان خوزستان مشخص نیست، در حالی که باید در راستای منافع ملی برای زیرساخت ها هزینه شود پس با کدام توجیه ارزش افزوده نفت خوزستان به این استان تعلق نمی گیرد.

گلمرادی تاکید کرد: باید پذیرفت در 2 دهه اخیر مدیریت کشور دچار بحران و اعمال سلیقه شده، با وعده یارانه، سفره مردم 4 برابر گران تر شده که نتیجه آن نیز انتخابات اخیر بود که به درد مردم نمی خورد و دولت فعلی در سفرهایی که به استان خوزستان داشت صرفا شعار سر داد لذا لازم است دولت جدید تغییر رویکرد دهد.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس اظهار کرد: نباید در خوزستانی که حرف اول آب را می‌زند و دریا و ده ها رودخانه دارد برای آب کشاورزی که وضعیت کشاورزان را تهدید می کند به وزارت نیرو التماس کنیم، همچنین طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید جلوی قاچاق با کشتی و کانتینر گرفته شود نه اینکه ته لنجی ها تعطیل شوند و باید برای مردم شغل ایجاد کرد.

وی همچنین گفت: اگر دنبال حل مشکلات کشور هستیم باید تغییر رویه دهیم اما در حالی که انسان باوری و علم باوری مولفه های شناخته شده و اثبات شده برای تحولات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هستند، در کشور ما انسان باوری جایی نداشته و تیم مدیریتی فعلی حکایت از بی توجهی به این مولفه است.

گلمرادی در پایان خاطرنشان کرد: در علم باوری وضعیت آموزش و پرورش بیان گر این است که به دانش و دانش محوری توجه نداریم و تا زمانی که فارغ التحصیلان دکترا به دنبال استخدام باشند باید اطمینان حاصل کنیم که کارآفرینی و تولید در کشور مرده و تنها شعار سر داده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه