English

خیرین اصفهانی پا به میدان فوریتهای پزشکی بگذارند

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان گفت : در حدود 13 سال گذشته، خیرین استان اصفهان، در 39 مورد احداث و تجهیز پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی این استان مشارکت کردند.

خیرین اصفهانی  پا به میدان فوریتهای پزشکی بگذارند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، با وجودی که خیرین زیادی در سالهای گذشته، با کمک به فوریتهای پزشکی استان اصفهان، بار سنگینی را از دوش این مرکز برداشتند اما هنوز هم تمامی پایگاه های اورژانس 115 شهر اصفهان از داشتن ساختمان محروم هستند لذا حل این مشکل، حضور خیرین اصفهانی را در این حوزه میطلبد.

براساس این گزارش، در این سالها، خیرین شهرستان اصفهان در 8 مورد، نجف آباد و مبارکه 4 مورد، نایین، شاهین شهر و میمه، اردستان و فلاورجان 3 مورد، برخوار، تیران و کرون و چادگان 2 مورد و خیرین شهرستانهای دهاقان، حبیب آباد برخوار، لنجان، شهرضا و نطنز هر کدام در یک مورد در اهدای زمین، احداث ساختمان و تجهیز پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی مشارکت یا اقدام کردند.

این گزارش حاکی است، کمک این خیرین در 10 مورد به صورت کمک به احداث ساختمان، 9 مورد ساخت پایگاه، 8 مورد تهیه زمین و احداث ساختمان، 7 مورد اهدای زمین، یک مورد مشارکت در تهیه زمین، یک مورد تجهیز پایگاه و یک مورد اهدای آمبولانس مجهز، بوده است.

گفتنی است، متاسفانه با وجود این تعداد خَیِر در استان اصفهان، پایگاه های فوریتهای پزشکی شهر اصفهان، تاحدودی از دید خیرین مغفول مانده اند و اکنون هیچ یک از پایگاه های این شهر از ساختمان برخوردار نیستند و رفع این مشکل یاری خیرین این شهر را می طلبد.

شایان ذکر است، هزینه ساخت هر پایگاه به طور متوسط 200 میلیون تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه