English

طرح ضیافت الهی در ۱۰ بقعه متبرکه بُرخوار برگزار می شود

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بُرخوار گفت: طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در10 بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود.

طرح ضیافت الهی در 10 بقعه متبرکه بُرخوار برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن فاضلی  اظهار داشت: محافل انس با قرآن با همکاری موسسات قرآنی و حضور نیروهای سپاه پاسداران در جوار حرم مطهر امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع)، امامزاده سلطان حضرت خورزوق و امامزاده ادهم دستگرد به صورت ویژه برگزار می شود.

وی با اشاره به تلاوت ترتیل جزء خوانی قرآن توسط قاریان برتر کشور در آستان امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع) گفت: برنامه ضبط جزء‌خوانی قرآن کریم نیز در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع) در ایام مبارک رمضان از شبکه سراسری صداوسیما پخش می شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه برخوار با اشاره به برپایی خیمه های معرفت در امامزادگان شاخص برخوار افزود: خیمه های معرفت در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع)، امامزاده ادهم(ع) دستگرد و امامزاده سلطان حضرت(ع) خورزوق برپا شده است و در ایام ماه رمضان آئین غبارروبی و عطر افشانی امامزادگان شهرستان نیز برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی گفت: همزمان با روز ولادت امام حسن(ع)، طرح افطاری از محل موقوفات و همچنین در جوار حرم مطهر امامزادگان شاخص شهرستان برپا است و همزمان با ایام رحلت حضرت خدیجه طاهره (س) نیز به صورت ویژه برنامه عزاداری در پنج بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: همچنین برپایی محافل سخنرانی، قرائت ادعیه مشترک ماه مبارک رمضان در امامزادگان دارای ظرفیت، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی، محافل انس با قرآن کریم، مراسم شب های قدر و شب شهادت و شام غریبان حضرت امیرالمومنین(ع)، چاپ پوستر و بروشور به منظور ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف از جمله برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه برخوار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه