English

۳۰ حلقه چاه غیر مجاز در شهرضا پلمب شد

مدیر اداره منابع آب شهرضا گفت: نزدیک به ۳۰ حلقه چاه غیر مجاز از ابتدای امسال تاکنون در جنوب شهرستان شهرضا پلمب شده است.

۳۰ حلقه چاه غیر مجاز در شهرضا پلمب شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، اخلاصی اظهار داشت: حدود ۳۰ حلقه چاه غیرمجاز در جنوب شهرستان شهرضا که بیشتر آنها در دهستان کهرویه است، پر و جمع آوری شد.

وی افزود: این اقدام مهم در راستای حفاظت از منابع آب و التزام به قانون، به همت کشاورزان و هماهنگی شورای حفاظت منابع آب شهرستان صورت گرفته است و در نوع خود می تواند اقدامی مشارکتی در این زمینه باشد.

مدیر اداره منابع آب شهرضا بیان داشت: سال گذشته در اقدامی داوطلبانه و مشابه حدود ۵۰ نفر از مالکان چاه‌های فاقد پروانه در دهستان کهرویه شهرضا چاه‌های خود را پر و جمع آوری کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب (مصوب ۱۳۶۱) چنانچه اشخاص بدون مجوز اقدام به حفر و بهره برداری از چاه و یا منبع آب دیگری می‌کند، علاوه بر ارجاع به شعب دادگاه حقوقی برای اعاده به وضع سابق و پرداخت جریمه تحت عنوان خسارت به آبخوان که ارقام سنگینی را شامل می شود، پرونده آنها به شعب کیفری برای اعمال قانون نیز ارسال خواهد شد.

اخلاصی اضافه کرد: چنانچه شخص متخلف داوطلبانه و در حضور نماینده وزارت نیرو اقدام به پرکردن چاه خود کند از تعقیب در مراجع قضایی مصون خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی