English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

راه اندازی گشت های ویژه مقابله با تظاهر به روزه خواری در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از راه اندازی گشت های ویژه مقابله با تظاهر به روزه خواری در انظار عمومی در تمامی کلانتری های این فرماندهی خبر داد.

راه اندازی گشت های ویژه مقابله با تظاهر به روزه خواری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: اصفهان شهر شهیدان و علمای بنام و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و زیبنده نیست در چنین شهری شاهد تظاهر به روزه خواری در انظار عمومی باشیم.

وی افزود: در این زمینه گشت های ویژه مقابله با تظاهر به روزه خواری از روز اول ماه رمضان در تمام کلانتری های سطح شهرستان فعال شده و این گشت ها در سطح شهر به گشت زنی پرداختند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اقدامات این گشت ها تا کنون فقط در حد تذکر بوده عنوان داشت: از امروز فعالیت واحدهای مذکور تشدید می شود و در صورت مشاهده هرگونه روزه خواری علنی با متخلفان برخورد کرده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی می شوند.

سرهنگ یاردوستی از مسافران و بیماران که قادر به گرفتن روزه نیستند هم خواست حرمت این ماه را نگهداشته و از انجام روزه خواری در انظار عمومی خودداری کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به حضور گردشگران خارجی در سطح شهر و اماکن تاریخی اصفهان اظهار داشت: پلیس از راهنمایان تورها انتظار دارد که موارد رعایت حرمت ماه رمضان را برای گردشگران متذکر شوند و زمینه ای را فراهم نمایند که تا آنان نیز فضای معنوی حاکم در این ایام را در شهر مذهبی اصفهان با تمام وجود احساس کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه