English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:

تولید جامع ترین نرم افزار ترافیکی کشور در اصفهان

جامع ترین نرم افزار ترافیکی کشور در اصفهان طراحی وتولید شد.

تولید جامع ترین نرم افزار ترافیکی کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان هزینه طراحی وتولید این نرم افزار را حدود یک میلیارد ریال بیان کرد و گفت: شهروندان با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود، می توانند از این ابزار بهره ببرند.

علیرضا صلواتی افزود: این مجموعه نرم افزاری شامل اصفهان ترافیک، ترافیک یار، ترافیک مدیا و مجموعه انیمیشن های آموزش ترافیکی اطلاعات مورد نیاز شهری همچون جانمایی اماکن عمومی، بیمارستان ها، اماکن تجاری، مراکز خدماتی و پارکینگ ها را دراختیار شهروندان قرار می دهد.

وی کاربرد این مجموعه نرم افزاری را در کمک به افزایش اطلاعات شهری، شهروندان موثر دانست و گفت: با استفاده از نرم افزار اصفهان ترافیک اطلاع رسانی در خصوص ایستگاههای دوچرخه و جایگاههای با هدف کاهش سفرهای شهری در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود : همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار دستیابی به تصاویر زنده ترافیکی شهر، اطلاعات پارکینگ های عمومی سطح شهر و نزدیک ترین پارکینگ ظرفیت خالی است.

علیرضا صلواتی گفت: همچنین این نرم افزار قادر است نقاط دسترسی مردم به بانک های موردنظر و کوتاه ترین مسیر را  اطلاع رسانی کند و شلوغی و خلوتی خیابان ها و استفاده از خطوط مناسب حمل و نقل عمومی را گوشزد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه