English

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت و تجارت گلستان

طرح نظارتی ضیافت و تامین اقلام ضروری ماه مبارک رمضان در گلستان اجرا می‌شود‌

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: طرح ضیافت با رویکرد تهیه اقلام ضروری و تنظیم بازار کالاهای اساسی شهروندان از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری آغاز و تا پایان این ماه در استان گلستان ادامه خواهد داشت.

طرح نظارتی ضیافت و تامین اقلام ضروری ماه مبارک رمضان در گلستان اجرا می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری موج به‌ نقل از روابط‌ عمومی سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان گلستان، علی‌اصغر اصغری با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای این طرح در سال‌های گذشته از اجرای طرح تنظیم بازار ضیافت با هدف تامین و توزیع به موقع کالاهای پرمصرف و جلوگیری از کمبود کالا در ماه مبارک رمضان خبر داد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در این طرح که با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تامین نیازهای ضروری شهروندان برگزار می‌شود، مقدار 460 تن گوشت مرغ منجمد، 49 تن گوشت قرمز منجمد، 468 تن شکر و 639 تن برنج خارجی وارداتی توسط سازمان جهاد کشاورزی تهیه و در واحدهای صنفی معتبر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از پیش تعیین شده به شهروندان عرضه خواهد شد.

وی افزود: براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم گوشت منجمد 58500 ریال، هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد حداکثر 240000 ریال، هر کیلوگرم شکر 28550 ریال و هر کیلوگرم برنج خارجی 27000 ریال برای توزیع در طرح ضیافت مصوب شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نیاز شهروندان به تامین کالاهای ضروری و همچنین ضرورت نظارت بر اجرای طرح ضیافت و فروش اقلام پرمصرف توسط فروشگاه‌ها، حضور بازرسان این سازمان و همچنین بازرسان اداره اصناف در سطح شهرهای استان تشدید خواهد شد.

اصغری از همه شهروندان خواست تا با تهیه کالاهای مورد نیاز خود از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده و همچنین دریافت فاکتور خرید از وقوع هر گونه سوء استفاده و تخلفی جلوگیری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مورد را سریع از طریق سامانه تلفنی 124 به صورت تلفنی و یا به‌صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ادارات تابعه شهرستان مراجعه کرده و مورد را به بازرسان این سازمان گزارش کنید تا سریع مورد بررسی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه