English

فرماندار کلاله

نتایج انتخابات شورای شهرهای کلاله و فراغی تغییر کرد

فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به تائید صحت انتخابات در این شهرستان گفت: براساس اعلام هیئت نظارت بر انتخابات نتیجه انتخابات شورای شهر کلاله و شهر فراغی تغییر کرد.

نتایج انتخابات شورای شهرهای کلاله و فراغی تغییر کرد

نصرت برزگر در گفت وگو با خبرگزارموج اظهار داشت: براساس اطلاعیه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کلاله با بازشماری صندوق‌های انتخابات اعضای اصلی و علی‌البدل شورای اسلامی شهر کلاله و شهر فراغی بخش پیشکمر تغییر  کرد.

وی افزود: در آگهی هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کلاله آمده است براساس شمارش آرا اخذ شده در شهر فراغی اسماعیل خالقی، قربان محمدقلی پاشی، جمعه گلدی سیدی، عبدالصمد مرادی و محمدصالح خجسته اعضای اصلی و خانم فاطمه یزدانی‌منش، عبدالحمید ایشانی و سراج الدین محمدی اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر فراغی انتخاب شدند.فرماندار شهرستان کلاله تصریح کرد: با بازشمارش آرای اخذ شده، رجب محمدعیدی از عضویت شورای شهر خارج و پس از بازشماری محمدصالح خسته عضو اصلی شد و سراج‌الدین محمدی هم به عضویت علی‌البدل شورای شهر فراغی انتخاب شد.

وی با اشاره به بازشمارش آراء در شهر کلاله نیز گفت: در شهر کلاله هم با بازشماری یک صندوق خانم فاطمه قاسمی به عنوان علی‌البدل دوم انتخاب و محسن داورزنی که عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر بود حذف شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه