English

کسب رتبه برتر مسابقه بین‌المللی عکاسی چین توسط هنرمند کرمانشاهی

مجید پاکرای مسوول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه برتر در مسابقه بین‌المللی عکاسی "بشریت" Humanity سال ۲۰۱۷ کشور چین شد.

کسب رتبه برتر مسابقه بین‌المللی عکاسی چین توسط هنرمند کرمانشاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مجید پاکرای به‌عنوان یکی از برگزیدگان این رقابت گفت: فراخوان مسابقه بین‌المللی عکاسی "بشریت" که توسط انجمن عکاسی فولکلور چین و با همکاری یونسکو برگزار می‌شود، برای عکاسان مسئولی است که به زندگی احترام می‌گذارند و به آن عشق می‌ورزند.

وی افزود: این مسابقه در شش گروه پرتره و لباس محلی، معماری، عرف زندگی، تولید و بازرگانی، جشن‌ها، مناسک سنتی برگزار شد.

پاکرای همچنین اهداف این مسابقه را مواردی همچون: کشف و نجات فرهنگ‌های ملی در معرض فراموشی در سراسر جهان، ثبت تغییرات و تکامل فرهنگ اقوام مختلف با روشی واقعی، زنده و عمیق، ثبت، گسترش و به اشتراک‌گذاری فرهنگ‌های چندگانه‌ی جهان و نیز ارتقای درک متقابل و ارتباط میان افراد و ترویج صلح و توسعه­ جهانی عنوان نمود.

مسوول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه ادامه داد: این رقابت ۶ برنده داشت که در پایان ۶ جایزه­ بزرگ ۲۰۰۰ دلاری به نفرات برگزیده در هر گروه تعلق گرفت.

وی در رابطه با موضوع عکس خود گفت: آنچه من در اثر خود نشان دادم در واقع آداب‌ و رسوم، جشن‌ها و آیین‌های سنتی ایرانی است.

مجید پاکرای از اساتید برجسته عرصه هنر عکاسی در استان، مسوول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه و نیز مدیر گروه رشته عکاسی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک کرمانشاه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه