English

تداوم برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز

سال گذشته بیش از ۲ هزار مسافربر شخصی توقیف شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه اعلام کرد: برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز با جدیت ادامه دارد و در سال جاری نیز در برخورد با این خودروها، از حق فعالیت تاکسیرانان و امنیت شهروندان دفاع می‌کنیم.

سال گذشته بیش از 2 هزار مسافربر شخصی توقیف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی با اشاره به اینکه تاکنون 18 مرحله از طرح برخورد با مسافربرهای شخصی اجراشده است، گفت: این طرح امسال نیز کماکان با هماهنگی مراجع ذیصلاح و با شدت بیشتری ادامه دارد.

وی با یادآوری اینکه در سال گذشته بیش از 2000 دستگاه مسافربر شخصی توقیف شد، افزود: در دوماهه اول سال جاری و در ادامه اجرای این طرح، تعداد بیش از 60 دستگاه مسافربر شخصی غیرمجاز توقیف‌شده است.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه ضمن هشدار به مسافربرهای شخصی تصریح کرد: مطابق قانون، مسئولیت و وظیفه حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری با شهرداری‌ها است که ناوگان تاکسیرانی ازجمله عوامل آن است لذا برای حفظ امنیت شهروندان و دفاع از حق فعالیت و معیشت تاکسیرانان که از راه فعالیت در این عرصه امرارمعاش می‌کنند، ضروری است که با عوامل مخل در نظم و امنیت حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری برخورد شود و سازمان تاکسیرانی طی سال‌های اخیر در اجرای این مهم مصر و جدی بوده و هست.

سلیمانی تأکید کرد: در طرح مزبور، برخورد با مسافربرهای شخصی بدین‌صورت است که در مرحله اول، خودرو 15 روز توقیف، در مرحله دوم یک ماه و در مرحله سوم ضمن توقیف خودرو، مالک آن نیز به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

وی از شهروندان خواست به‌منظور تضمین امنیت و آسودگی خاطر خود و خانواده‌شان، جهت سفرهای درون‌شهری از تاکسی استفاده نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه