English

فرمانده دریابانی استان بوشهر:

۵۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر کشف شد

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: ماموران دریابانی استان بوشهر با توقیف دو فروند شناور در آبهای گناوه و تنگستان بیش از 55 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند.

55 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار قلندر لشکری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تیم‌های تخصصی دریابانی در برخورد با قاچاقچیان در آبهای استان بوشهر شبانه‌روز تردد می‌کنند اظهار داشت: تجهیزات فرماندهی دریابانی استان بوشهر برای تردد در آبهای خلیج فارس تا اعماق مختلف افزایش یافته به‌‌گونه‌ای که تمام آبهای خلیج فارس مورد رصد دریابانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه دریابانی استان بوشهر بر فعالیت قاچاقچیان اشراف اطلاعاتی دارد اظهار داشت: ماموران دریابانی استان بوشهر با آمادگی کامل و انجام ماموریت‌های عملیاتی، با قاچاقچیان برخورد قاطع می‌کند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور حامل کالای قاچاق در بندرگناوه و بوالخیر تنگستان خبرداد و خاطر نشان کرد: ماموران دریابانی استان بوشهر با توقیف دو فروند شناور در آبهای گناوه و بوالخیرتنگستان بیش از 55 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند.

سردار لشکری با اشاره به انجام ماموریت، ماموران پست کنترل مرزی دریایی بندرریگ در شهرستان گناوه و بوالخیر در شهرستان تنگستان گفت: هنگام گشت زنی و کنترل شناورها، از دو فروند موتورلنج باری که از کشورهای عربی وارد اسکله این بندرها شده بودند، انواع کالای قاچاق و ممنوعه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه بیش از 20 هزار قلم کالای قاچاق از این شناورها کشف شد تصریح کرد: از این دو شناور اجناسی مانند پنج هزار و 991 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، 329 دستگاه تبلت، پنج هزار و 379 عدد لوازم جانبی تلفن همراه، شش هزار و 100 عدد انواع لوازم بهداشتی و آرایشی و چهار هزار و 500 دست لباس کشف شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از دستگیری 8 نفر در این دو شناور خبرداد و بیان کرد: به برکت هوشیاری و آمادگی مرزبانان با مشارکت سایر نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی، امنیت در مرزهای‌های دریایی استان بوشهر حاکم و پایدار است.

لشکری با تاکید بر تشدید مبارزه با کالای قاچاق در استان بوشهر گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برخورد با قاچاقچیان در آبهای استان بوشهر در اولویت برنامه‌های دریابانی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه