English

طرح نظارتی ضیافت ماه رمضان در جنوب کرمان اجرا شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در قالب 6 اکیپ در حال اجراست.

طرح نظارتی ضیافت ماه رمضان در جنوب کرمان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود اسکندری نسب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این سازمان با آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای برخی مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در این ایام، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان را از ششم خرداد امسال به مدت یک ماه در شهرستان های جنوب استان آغاز کرد.
وی با بیان اینکه این طرح در راستای تنظیم بازار و صیانت از حقوق مصرف کنندگان اجرا می شود گفت: در این طرح ضمن مراقبت و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالاهای پرتقاضای ماه مبارک رمضان و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی با تخلفات احتمالی توسط گشت های مشترک و هدفمند با اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی برخورد قانونی صورت می گیرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اظهار کرد: در این طرح با تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت، صادر نشدن فاکتور، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، تقلب و احتکار برخورد قانونی خواهد شد.
وی گفت: تمامی شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به ستاد خبری 124 این سازمان منعکس کنند تا بازرسان در نخستین فرصت، موضوع را پیگیری و در صورت نیاز نتیجه را به شخص گزارش دهنده اعلام کنند.
سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه