English

اورژانس جدید بیمارستان امین اصفهان عید فطر به بهره برداری می رسد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از افتتاح و بهره برداری مرکز جدید اورژانس بیمارستان امین این شهر در روز عید سعید فطر خبر داد.

اورژانس جدید بیمارستان امین اصفهان عید فطر به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج، 'علیرضا یوسفی' دوشنبه شب در همایش تجلیل از خیران و اعضای انجمن خیریه بهداشتی درمانی کوثر ولایت در سالن اجتماعات بیمارستان امین اصفهان افزود: مرکز جدید اورژانس این بیمارستان در زمینی به مساحت بیش از 4 هزار مترمربع از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و با کمک خیران ساخته شده است.
وی بااشاره به اینکه مرکز جدید اورژانس این بیمارستان بیش از 98 درصد پیشرفت داشته و در آستانه تجهیز است، گفت: با راه اندازی این مرکز که با کمک خیران انجام می شود، خدمات درمانی بهتری به ساکنان شمال اصفهان ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان امین اصفهان در منطقه پرجمعیت و شمال اصفهان واقع شده است، افزود: متاسفانه این بیمارستان پس از احداث و راه اندازی بیمارستان الزهرا اصفهان مورد بی توجهی مسئولان وقت بهداشت و درمان استان قرار گرفت و به بهانه قدیمی بودن ، تجهیزات آن را به بیمارستان تازه تاسیس الزهرا انتقال دادند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه پس از این بی توجهی بیمارستان امین به مخروبه تبدیل شد، افزود: اما با همت خیران، این بیمارستان که یکی از نیازهای اساسی شمال شهر اصفهان است بار دیگر احیا شد.
وی با اشاره به اینکه بازسازی و توسعه این بیمارستان مورد توجه جدی مسئولان بهداشت و درمان استان قرار دارد، اظهارکرد: احیای این بیمارستان از جمله اهداف دولت یازدهم و مسئولان استان طی چهار سال گذشته بوده است.
یوسفی وجود بیمارستانی مجهز به وسایل و امکانات پیشرفته پزشکی را از نیازهای بهداشتی و درمانی شمال شهر اصفهان اعلام کرد و افزود: حدود 40 درصد اعزام های اورژانسی و ارائه خدمات فوریت های پزشکی شهر اصفهان توسط بیمارستان امین انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان در مساحت 6 هزار متر مربع از سال 94 آغاز شده است، گفت: مهر امسال نیز کلینیک این بیمارستان به بهره برداری خواهد رسید.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تقدیر از خیران که در بازسازی، توسعه و تجهیز بخش های بیمارستان امین اصفهان نقشی موثر ایفا کرده اند، گفت: خیران و واقفان نیک اندیش سهم بزرگی در احیای این مرکز و ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم دارند.
وی با اشاره به اینکه ساختمان معاونت بهداشت دانشگاه اصفهان نیز در زمین های این بیمارستان احداث شده است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قصد دارد با احداث ساختمان جدید، ساختمان معاونت بهداشت این دانشگاه را از بیمارستان امین به مکان دیگری منتقل کند و این ساختمان را برای کاربری درمانی در اختیار بیمارستان امین قرار دهد تا نیات واقفان نیز تامین شود.
همایش تجلیل از خیران و اعضای انجمن خیریه درمانی کوثر ولایت دوشنبه شب در سالن اجتماعات بیمارستان امین اصفهان برگزار شد.
در این همایش از ' پروین کلباسی ' خیر اصفهانی همچنین همسر مرحوم دکتر ' سیدمجتبی طلایی ' رئیس سابق بیمارستان امین و فارابی اصفهان که نقش مهمی در بازسازی و توسعه بیمارستان امین داشت، تجلیل شد.
بیمارستان امین اصفهان که در ویرانه های قصر سنبلستان مربوط به دوران ساسانی احداث شده بود، در سال 1312 هجری شمسی شروع به کار کرد.
در پی راه اندازی بیمارستان الزهرا (س) اصفهان کارکنان و تجهیزات این بیمارستان در سال 1371 به بیمارستان الزهرا (س) انتقال یافت و بیمارستان امین بصورت نیمه تعطیل درآمد.
بیمارستان امین اصفهان از سال 1382 با همت و کمک خیران و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان احیا شد و فعالیت درمانی خود را بار دیگر از سرگرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی