English

پروژه‌های عمرانی امسال زودتر آغاز می‌شود؛

پروژه‌های نیمه‌تمام در رأس برنامه‌های استانداری کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: با تلاش‌های مدیریت ارشد استان عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی در سال 96 زودتر از سال‌های گذشته آغاز می‌شود.

پروژه‌های نیمه‌تمام در رأس برنامه‌های استانداری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، اسدالله رازانی در نشست بررسی نهایی پروژه‌های استان در سال 96 که با حضور مدیران ارشد استان و فرمانداران شهرستان‌های مختلف برگزار شد بیکاری را مشکل اول استان کرمانشاه معرفی کرد و اظهار داشت: بخش مهمی از اشتغال‌زایی را می‌توان از طریق رونق پروژه‌های عمرانی ایجاد کرد و تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی موجب استهلاک و هدر رفتن سرمایه‌ها می‌شود.

استاندار کرمانشاه افزود: با بررسی‌های کارشناسی که طی ماه‌های اخیر صورت گرفته سهم بودجه هر شهرستان در سال 96 مشخص‌شده‌اند.

این مقام عالی استان عنوان کرد: بر اساس درخواست مدیریت ارشد استان، فرمانداران به نسبت بودجه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده لیست پروژه‌ها را در شورای برنامه‌ریزی شهرستان پس از بررسی‌های کارشناسی تعیین کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نشست امروز به کنترل نهایی پروژه‌های پیشنهادی برای سال 96 اختصاص داشت در ادامه بیان کرد: این پروژه‌ها می‌بایست داری ویژگی‌های خاصی باشند. ازجمله اینکه پروژه‌های پیشنهادی باید در زمره پروژه‌های نیمه‌تمام قرار داشته باشند. همچنین در سند توسعه کوتاه‌مدت شهرستان نیز به تصویب رسیده باشند و نکته مهم‌تر اینکه اشتغال‌زا باشند. گزارش‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و فرمانداران در این نشست حاکی از این بود که هر سه مورد در انتخاب این پروژه‌ها رعایت شده است.

دکتر رازانی تصریح کرد: در تلاش هستیم با نهایی شدن لیست این پروژه‌ها، هر چه زودتر موافقت‌نامه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مبادله شوند تا بتوانیم در سال 96 پروژه‌های عمرانی را نسبت به سال‌های قبل بهتر و ازنظر زمانی زودتر آغاز کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه