English

امام جمعه آران و بیدگل:

جزء خوانی رمضان در حرم هلال بن علی(ع)، اعتبار شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: آیین ملی جزء خوانی حرم هلال بن علی(ع) در ماه مبارک رمضان، حیثیت و اعتبار قرآنی شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل است.

جزء خوانی رمضان در حرم هلال بن علی(ع)، اعتبار شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، آیت الله سید محمد موسوی و اظهار داشت: خدمت در آستان مقدس هلال بن علی(ع) توفیق بزرگی است که نصیب شما خادمین شده و خداوند به برکت این خدمت، به شما عزت و آبرو می دهد.

وی با تقدیر از فعالیت های ارزنده فرهنگی و تلاش و جدیت مدیریت اجرایی حرم مطهر خاطر نشان کرد: قطعا اگر همکاری و تلاش خادمین افتخاری نباشد، مدیریت آستان نمی تواند توفیق زیادی در این راه کسب کند و خادمین با اتحاد و همدلی نیروهای قدرتمندی برای آستان مقدس هستند.

آیت الله موسوی با اشاره به فعالیت های ارزنده حرم مطهر در حوزه های فرهنگی قرآنی، عمرانی و فعالیت های تبلیغی خاطرنشان کرد: این توفیقات نشانه نشاط و بالندگی آستان مقدس و نتیجه زحمات مجموعه خادمین افتخاری و عوامل اجرایی حرم مطهر است.

وی افزود: حضرت محمد هلال(ع) نعمتی است که خداوند به این منطقه ارزانی داشته و پاسداشت این نعمت آن است که حرم مطهر مرکزی برای نشر معارف اهل بیت(ع) باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل، برگزاری آیین ملی جزء خوانی را از فعالیت های ماندگار حرم هلال بن علی(ع) دانست و خاطر نشان کرد: این آیین ملی که هر روز پس از نماز صبح از شبکه قرآن سیما پخش می شود، حیثیت و اعتبار قرآنی شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل است و این اعتبار باید به هر نحو حفظ و حراست شود.

آیت الله سید محمد موسوی، آیین جزء خوانی حرم مطهر را در رده بهترین آیین های جزء خوانی در سطح کشور خواند و افزود: پخش زنده و مستمر این آیین از شبکه های مختلف رسانه ملی به ویژه شبکه بین المللی و تخصصی قرآن و معارف سیما در هشت سال گذشته، نشانه اعتمادی است که رسانه ملی و مسؤلین فرهنگی کشور به آستان مقدس و این شهر قرآنی دارند .

امام جمعه آران و بیدگل در ادامه تأکید کرد: با توجه به حجم و گستره فعالیت این آیین ملی، مسوولان شهرستان باید آستان مقدس را در انجام این رسالت خطیر یاری کنند .

وی استقبال نوجوانان از آیین جزء خوانی را ستود و تصریح کرد: آستان مقدس، سرمایه گذاری ویژه ای برای نسل جدید داشته باشد و دانش آموزان باید برای این حضور سحرگاهی و مستمر، به شیوه های مختلف تشویق و ترغیب شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه