English

مسوول دبیرخانه کانون های مساجد استان اصفهان:

اجرای طرح ربیع القرآن در مساجد استان اصفهان

مسوول دبیرخانه کانون های مساجد استان اصفهان از اجرای طرح ربیع القرآن در مساجد این استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبرداد.

اجرای طرح ربیع القرآن در مساجد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی گفت: استقبال از ماه مبارک رمضان، معرفی و تجلیل از چهره های شاخص قرآنی، تلاوت قرآن، جزءخوانی روزانه، تفسیر قرآن و برنامه های قرآنی در قالب طرح ربیع القرآن توسط کانون های فرهنگی و هنری در مساجد استان اصفهان اجرا می شود.

وی بیان کرد: طرح خادمان قرآنی، برگزاری مسابقات قرآن، خوشنویسی آیات قرآن، مسابقه نقاشی با محوریت آیات قرآن ویژه کودکان، اجرای تئاتر و سرود، برگزاری محافل انس با قرآن کریم نیز در طول سال به ویژه در ماه مبارک رمضان توسط کانون های مساجد انجام می شود.

مسوول دبیرخانه کانون های مساجد استان اصفهان تصریح کرد: طرح ربیع القرآن به دلیل ارتباط قرآن و ماه مبارک رمضان انتخاب شده که در اجرای این طرح دستگاه های اداری به ویژه صدا وسیما همکاری دارند.

وی گفت: برنامه ریزی و اجرای برنامه های قرآنی در کانون های مساجد، استفاده از ظرفیت های هر منطقه در اجرای برنامه مشترک قرآنی و شناسایی و تکریم فعالان قرآنی به منظور ترغیب برای حضور در برنامه های قرآنی مساجد از اهداف و برنامه هایی است که در راستای طرح بهار قرآنی دنبال می شود.

حجت الاسلام معتمدی همچنین گفت: طرح ربیع القرآن در سراسر استان اصفهان اجرا و در هر منطقه متناسب با ظرفیت ها در طول ماه مبارک رمضان انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه