English

امام جمعه اصفهان:

خیران، سفیران و کارگزاران خدا در زمین هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به استناد روایاتی از خیران بعنوان سفیران و کارگزاران خدا در زمین نامبرد و گفت: خیران عزیز باید خداوند را شاکر باشند که این توفیق کارگزاری شامل حالشان شده و تلاش کنند که قدمی را جز برای رضای الهی برندارند.

خیران، سفیران و کارگزاران خدا در زمین هستند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در مراسم آغاز توزیع بن ارزاق نیازمندان توسط خیریه امام محمد باقر (ع) با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: بر اساس روایات انجام هر کار، اهلی دارد و اگر توسط عده ای ترک شود، اهل آن می آیند و آن را انجام می دهند و آن کار بر زمین نمی ماند.

وی افزود: بنابراین نباید برای بر زمین ماندن کار خیر، غصه بخوریم بلکه باید برای اینکه ما در جرگه خیران نباشیم، نگران شویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رسول خدا (ص می فرمایند که خدا بندگانی را روی زمین دارد که مردم در حوائجشان به آنها مراجعه کنند، اینها سفیران و کارگزاران خدا هستند و از عذاب خدا در امانند.

آیت الله طباطبایی نژاد به روایتی از امیر المؤمنین (ع) اشاره کرد و افزود: اگر کسی برای حاجتی به شما مراجعه کرد و شما او را پیش کس دیگری فرستادید، بدان درست فکر کردی و تو اهل این خیر نبودی.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطر نشان کرد: به فرموده امام حسن مجتبی (ع) خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه برای خلق آفریده است که از اطاعت خدا شروع و به رضایت الهی ختم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه