English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

اعزام ۴۰۰ کارشناس پلیس اصفهان به محافل مردمی در ماه رمضان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اعزام 400 کارشناس انتظامی به محافل مردمی در قالب اجرای طرح "ضیافت رمضانی" با هدف ارائه آموزش های همگانی چهره به چهره در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام 400 کارشناس پلیس اصفهان به محافل مردمی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و حضور گسترده نمازگزاران خداجو و روزه دار در مساجد، تکایا، حسینیه ها و پایگاه های فرهنگی و مذهبی و کرسی های تلاوت قرآن، پلیس هم سعی می کند تا از این فرصت گران بها برای ارائه آموزش های چهره به چهره به مردم استفاده کند.

وی افزود: به همین منظور طرح ویژه" ضیافت رمضانی" همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان توسط این معاونت در محافل مردمی به اجرا گذاشته شده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این طرح، بیش از 400 نفر از کارشناسان انتظامی شامل معاونان پلیس، روسای کلانتری ها، کارشناسان و مشاوران در بین نمازهای ظهر و عصر مساجد و همچنین سایر محافل مردمی این ایام مطالب آموزشی در خصوص روش های پیشگیری از جرایم و آسیب هایی که امروزه گریبانگیر خانواده ها است را ارائه کرده و در پایان با برپایی نشست پرسش و پاسخ پای صحبت های مردم نشسته و به مشکلات آنان رسیدگی می کنند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه طرح مذکور طی سال های گذشته بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است گفت: مسئولان هیئت امنای مساجد جهت پیگیری و هماهنگی لازم برای حضور مسئولان انتظامی در مسجد خود می توانند به کلانتری محل خود مراجعه و یا با اداره آموزش همگانی این معاونت به شماره تلفن 2183002 تماس حاصل نمایند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین از ارائه خدمات ویژه مرکز مشاوره آرامش این معاونت و واحد مشاوره تمامی کلانتری های استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان داشت: شهروندان می توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای و بدون نوبت قبلی از این خدمات بهره مند شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه