English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

عامل برداشت اینترنتی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری فردی که با بدست آوردن اطلاعات کارت بانکی فردی مبلغ 24 میلیون و 500 هزار ریال از حساب او برداشت کرده بود خبر داد.

عامل برداشت اینترنتی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جعفری نژاد گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس از طریق فضای مجازی اقدام به سرقت از حساب وی کرده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های پلیسی انجام شده مشخص گردید متهم با به دست آوردن رمز دوم و شماره کارت عابر بانک شاکی اقدام به برداشت مبلغ 24 میلیون و 500 هزار ریال به صورت غیر مجاز کرده است.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: با انجام تحقیقات ، متهم مذکور شناسائی و حسب دستور مقام قضائی دستگیر و در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتا به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی عنوان داشت.

این مقام انتظامی اظهار داشت : متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

جعفری نژاد در پایان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز نمایید. رمز هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت های اینترنتی حتما از کیبورد های مجازی استفاده کنید. از تلفن ثابت منزل، همراه شخصی و محل های مطمئن جهت پرداخت هزینه تلفن ثابت و همراه استفاده نمایید. در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه، از محل های مطمئن و دارای مجوز استفاده نموده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه