English

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بدون بی‌اخلاقی و در چارچوب قانون

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه بدون بی‌اخلاقی و در چارچوب قانون برگزار می‌شوند.

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بدون بی‌اخلاقی و در چارچوب قانون

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی اظهار کرد: هر دو تشکل اصلاح‌طلب و اصولگرا در دانشگاه لرستان فعال بوده و کرسی‌های آزاداندیشی آنها جان گرفته و کرسی‌های دوصدایی در این دانشکاه تشکیل می‌شوند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشجویان دانشگاه لرستان ثابت کرده‌اند ظرفیت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نقادی را دارند، ادامه داد: کرسی‌های آزاداندیشی این دانشگاه بدون بی‌اخلاقی و در چارچوب قانون برگزار می‌شوند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان تصریح کرد: این در حالی است که برخی از دانشگاه‌ها کرسی آزاداندیشی برگزار می‌کنند، در حالی که شرایط لازم برای اجرای آنها را در فضای علمی دانشگاه مهیا نمی‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه کیفیت در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بسیار مهم است، لذا اخلاق‌مداری و قانون‌مداری در برگزاری این کرسی‌ها رعایت می‌شود، خاطرنشان کرد: آمار برخی از دانشگاه‌ها درخصوص برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بالاست ولی کیفیت لازم را ندارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان یادآور شد: باید در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از کارشناس و داوران مسلط به موضوع استفاده شود تا از نقد غیرکارشناسی و بی‌اساس جلوگیری شود.

وی گفت: استقبال کم برخی از دانشجویان از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی به این خاطر است که آنان آزادی بیان ندارند و این قضیه برای دانشجویانی که مطالبه‌گر هستند، خسته‌کننده خواهد بود.

حسینی اظهار کرد: اگر زمینه برای تضارب آراء در چارچوب قانون فراهم شود، قطعاً کرسی‌های آزاداندیشی برای دانشجویان جذاب خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه