English

استاندار قم :

ضرورت تلاش برای ارتقا خطوط ریلی استان قم

استاندار قم با اشاره به نقش راه آهن در توسعه ی حمل و نقل اظهار داشت: ارتقاء خطوط ریلی استان قم بر اساس نیازهای آتی بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

ضرورت تلاش برای ارتقا خطوط ریلی استان قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی مدیران راه آهن کشور که  به میزبانی راه آهن استان قم برگزار شد طی سخنانی نقش راه آهن در توسعه را بسیار موثر عنوان کرد.

وی با اشاره به موقعیت استان قم، تردد روزانه 5500نفر از قم بواسطه ی زیرساخت های ریلی را مورد توجه قرار داد و گفت: بایستی با بررسی دقیق نیازهای آینده ی استان، برنامه ریزی لازم برای افزایش خطوط ریلی صورت بگیرد.

 سید مهدی صادقی همچنین وضعیت منطقه ی ویژه ی اقتصادی سلفچگان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به آینده ی روشن این منطقه برای تبدیل شدن به یکی از مهمترین بنادر خشک کشور، خواستار تسریع در روند اتصال راه آهن سراسری به این بخش شد.

وی خاطرنشان کرد: اتصال راه آهن به گمرک قم نیز در راستای توسعه و رونق اقتصاد استان حائز اهمیت می باشد.

استاندار قم در ادامه بحث انتخابات ریاست جمهوری را مورد توجه قرار داد و با اشاره به حضور با شکوه مردم در این انتخابات اظهار داشت: مردم استان قم نیز با مشارکتی بیشتر از میانگین کشوری، موجب سرافرازی نظام اسلامی شدند.

وی همچنین ضمن تبریک انتخاب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور توسط مردم ایران ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل همه ی نهادها شاهد توسعه ی کشور در دوره ی پیش رو باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه