English

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در بابل:

بابل کانون عقلانیت و اصلاح طلبی در مازندران است

احمد فاطمی اظهار داشت: مردم بابل در 29 اردیبهشت ثابت کرده اند که بابل کانون عقلانیت و اصلاح طلبی در مازندران است و این شهر نیازمند به مدیرانی است که فضای اعتدال و اصلاح طلبی را در این شهر حاکم کنند.

بابل کانون عقلانیت و اصلاح طلبی در مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس ستاد حسن روحانی در بابل  در جشن پیروزی گفت: امروز روز قدردانی از آگاهی، عقلانیت و روشنگری مردم بابل است ، مردمی که با بیش از 170 هزار رای به رئیس جمهوری محبوبشان، افتخار بزرگی را رقم زده اند.

احمد فاطمی افزود : در صورتی این رای بالا در بابل به دست آمد که در یک فضای تخریبی و فضا سازی مسموم مردم یک انتخابی اصلح و شایسته داشته اند و در این روز ثابت کرده اند که ما هرگز به عقب برنخواهیم گشت ، اما گذشته را فراموش نمی کنیم.

وی اظهار داشت : ما اصولگرایان معتدل را که با خرد ورزی در کنار ما بودند ، تحسین می کنیم اما به هیچ عنوان با فرصت طلبانی که تنها منتظرند که قدرت را به چنگ آورند میانه خوبی نداریم.

فاطمی گفت : مردم بابل در 29 اردیبهشت ثابت کرده اند که بابل کانون عقلانیت و اصلاح طلبی در مازندران است و این شهر نیازمند به مدیرانی است که فضای اعتدال و اصلاح طلبی را در این شهر حاکم کنند.

وی افزود : بابلی ها راه را برای ما مشخص کردند و امروز نوبت ماست که برای خدمت رسانی این مردم عزیز و رفع مشکلات پیش رو کمر همت را ببندیم.

فاطمی ضمن قدردانی از تلاش فرماندار بابل و دیگر شخصیت هایی که در برگزاری انتخابات باشکوه در بابل تلاش کرده اند ، گفت : این پیروزی متعلق به همه مردم است و امیدواریم مردم ما در چهار سال دیگر با خدمات ارزشمندی که دریافت می کنند بیشتر شهد شیرین این پیروزی را بچشند.

در شهرستان 531 هزار نفری بابل 372 هزار نفر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران واجد شرایط رای بودند که در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری 308 هزار نفر در پای صندوق های رای حاضر شدند.

بر اساس گزارش ستاد انتخابات بابل ، 170 هزار و 223 نفر به حسن روحانی ، 122 هزار و 394 نفر به سید ابراهیم رئیسی چهار هزار و 65 نفر به مصطفی میرسلیم و یکهزار و 612 نفر هم به هاشمی طبا رای دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی