English

اروندکنار با ۱۸ غواص دست بسته وداع می‌کند

مدیرکل بنیاد شهید و امورر ایثارگران خوزستان گفت: آئین معنوی شبی با شهدا با حضور اقشار مختلف مردم در شهر اروندکنار و دیدار دیار شهیدان عملیات والفجر ۸ برگزار می‌شود.

اروندکنار با ۱۸ غواص دست بسته وداع می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،  عبدالرضا فرجیان اظهار داشت: پیکر مطهر 135 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس صبح امروز با استقبال اقشار مختلف مردم و مسئولان لشکری و کشوری به خاک پاک وطن بازگشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امورر ایثارگران خوزستان تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر این شهدای گلگون کفن از  عصر امروز به صورت سواره از یادمان شهدای اروند تا نهر قصر و از آنجا تا مسجد حضرت حجت بن الحسن(عج) در نهر حد بر دوش مردم متدین اروندکنار و دیار شهیدان عملیات والفجر 8 تشییع می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری تشییع، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا و رزمندگان اسلام مراسم شبی با شهدا در مسجد حضرت حجت بن الحسن(عج) در نهر حد همزمان با نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود.

فرجیان خاطرنشان کرد: مردم اروندکنار و شهرهای دیگر خوزستان از جمله مردم آبادان، خرمشهر و مینوشهر با حضور در مراسم شبی با شهدا، دعای کمیل را در کنار پیکر مطهر 135 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس زمزمه می‌کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای تازه تفحص شده در یک ماه گذشته توسط کمیته جستوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و شهر کوت عراق تفحص شده‌اند و همزمان با روز ملی مقاومت و پایداری به کشور بازگشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورر ایثارگران خوزستان عنوان کرد: 18 تن از این شهدای عزیز، غواصان شهید عملیات کربلای 4 هستند که در جزیره ام‌الرصاص، با دست‌های بسته و در نهایت مظلومیت به شهادت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه