English

قائم مقام حزب اعتماد ملی: انتظار جوان شدن دولت را داریم

قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به انتظار عمومی از دکتر روحانی برای جوان شدن دولت گفت: با انتخاب وزرای جوان، هماهنگی بیشتری میان کابینه، استانداران، مدیران سازمانها و دستگاههای اجرایی با رئیس جمهوری به وجود خواهد آمد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی: انتظار جوان شدن دولت را داریم

به گزارش خبرگزاری موج حجت الاسلام رسول منتجب نیا در جشن حامیان دکتر روحانی که از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان در گرگان برگزار شد، با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 96 اظهار داشت: در این انتخابات فرد پیروز نشد بلکه یک اندیشه و تفکر مترقی و پیشرفته پیروز شد.
وی با بیان اینکه امام راحل همواره از وجود اندیشه و تفکر متحجر احساس خطر می کرد، گفت: نداشتن تنگ نظری و سخت گیری، مدارا و ملایمت، آرامش و صمیمیت، منادی وحدت بودن و طرفداری از صلح، نشاط و شادابی، اعتدال، تعامل و عقلانیت با رویکرد علم، پژوهش، تحقیق و عدالت از جمله شاخصه های دین اسلام است که در نگاه و راه امام متجلی بود.
وی خاطرنشان کرد: دین اسلام شادی را اصل می شمارد و جامعه باید نشاط داشته باشد تا نمادی برای حضور فعال تر اقشار مختلف مردم برای کمک به دولت با هدف پیشرفت نظام باشد.
عده ای از حادثه معدن آزادشهر سوء استفاده انتخاباتی کردند
حجت الاسلام منتجب نیا در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت به خانواده جان باختگان معدن زمستان یورت آزادشهر، گفت: عده ای از این حادثه دلخراش و حضور رییس جمهوری در جمع کارگران سوء استفاده کردند ولی خانواده جان باختگان اجازه ادامه آن را ندادند و حتی به دکتر روحانی رای دادند.
وی خطاب به حاضران نیز گفت: یکی از افتخارات گلستان وجود آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان محور وحدت منطقه است.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی