English

فرماندار ویژه آبادان خبر داد:

گزارش ۷۰مورد تخلف در انتخابات شورای شهر آبادان

فرماندار ویژه آبادان از گزارش حدود 70 مورد تخلف در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آبادان به این فرمانداری خبر داد و گفت: این گزارش ها دسته بندی می شوند و در دست پیگیری قرار خواهند گرفت.

گزارش 70مورد تخلف در انتخابات شورای شهر آبادان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،  عزیزالله شهبازی عنوان کرد: برخی افراد در فضای مجازی مطالبی را تحت عنوان تجمع مردم بدون داشتن مجوزهای قانونی نشر دادند که عوامل اصلی نشر این مطالب توسط پلس فتا شناسایی و تحویل مقامات قضایی شدند و پرونده این افراد در دست پیگیری مرجع قضایی است.

وی ادامه داد: برای افرادی که با وجود قانون و مقررات، بر انجام اقدامات غیرقانونی تأکید دارند، متأسف هستم زیرا این قبیل حرکات موجب بر هم زدن آرامش و آسایش مردم می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان دعوت به تجمعات، تحریک و از بین بردن آسایش و آرامش مردم را غیرقانونی دانست و اظهار داشت: هیچ فردی این حق را ندارد که سبب از بین بردن آسایش و آرامش مردم شود و با احساس مردم بازی کند.

شهبازی از گزارش حدود 70 مورد تخلف در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آبادان به این فرمانداری خبر داد و گفت: این گزارش ها تا فردا دسته بندی می شوند و در دست پیگیری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: چنانچه هیات های نظارت شهرستان و استان این تخلفات را تأیید کنند، آرای مأخوذه مردم در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان بازشماری خواهند شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می توانند در امور انتخابات شوراها دخالتی داشته باشند یا خیر، بیان کرد: قانون وظیفه ای برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص نکرده و نمایندگان مجلس می توانند موضوعات مختلفی را مطابق قانون پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه