English

رئیس اداره مخابرات شهرستان کامیاران:

نسل چهارم اینترنت تلفن همراه در کامیاران راه اندازی شد

با توجه به اینکه کار راه اندازی نسل چهارم اینترنت تلفن همراه برای مشترکان همراه اول در شهرستان کامیاران از اوایل فروردین 96 آغاز شده بود با تلاش های مخابرات شهرستان کار راه اندازی آن در شهر تمام و برای روستاها در حال انجام شدن است.

 نسل چهارم اینترنت تلفن همراه در کامیاران راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس اداره مخابرات شهرستان کامیاران گفت: با توجه به اینکه کار راه اندازی نسل چهارم اینترنت تلفن همراه برای مشترکان همراه اول در شهرستان کامیاران از اوایل فروردین 96 آغاز شده بود با تلاش های مخابرات شهرستان کار راه اندازی آن در شهر تمام و برای روستاها در حال انجام شدن است.

محمد مظفریان افزود: شرکت مخابرات در حال جایگزینی و ارتقا نسل دوم، توسعه شبکه نسل سوم و نصب و راه اندزای سیستم نسل (4/5) LTE شبکه همراه اول در تمامی شهرستان کامیاران است.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک قرار است چهار سایت BTS نسل جدید در شهرستان راه اندازی شود اظهار کرد: در فاز جدید طرح توسعه تلفن همراه در این شهرستان، پنج سامانه 4G در شهر کامیاران نصب و راه اندازی شد و مشترکان همراه اول می توانند از این سرویس بهره مند شوند.

مظفریان اضافه کرد: مشترکان برای فعال شدن اینترنت نسل چهارم روی تلفن همراه خود، باید سیم کارت USIM و گوشی تلفن با قابلیت اتصال به شبکه 4G داشته باشند.

رئیس اداره مخابرات کامیاران افزود: تعویض سیم کارت در دفاتر خدمات ارتباطی با ارائه مدرک شناسایی معتبر قابل انجام است.

وی بابیان اینکه در سال گذشته بیش از 20 کیلومتر شبکه داخل شهرستان بازسازی و نوسازی شده است، گفت: بیش از 10 نقطه شهر کامیاران و همچنین مسیر کامیاران به موچش به فیبر نوری متصل گردیده است.

به گفته او در سال گذشته در 30 روستای شهرستان اینترنت به نسل های جدید توسعه یافت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه