English

نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری در اصفهان گشایش یافت

نهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهری همزمان با اولین نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران، فست فود و کافی شاپ در محل نمایشگاه های استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری در اصفهان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، این نمایشگاه در چهار سالن به وسعت هشت هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور یک‌صد مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، اردبیل، مازندران و چهارمحال بختیاری به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

نمایشگاه امسال از نظر فضای فیزیکی نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش یافته است.

حضور آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی، هتل‌ها، مراکز سیاحتی و تفریحی، مراکز بوم گردی، انجمن‌ها، نشریات و ارائه‌دهندگان خدمات و تجهیزات هتلینگ،رستوران، فست فود و کافی‌شاپ، این نمایشگاه را به فضایی رقابتی برای ارائه آخرین دستاوردها و خدمات این صنعت و زیرشاخه‌های آن تبدیل می‌کند.

در این نمایشگاه، نمایندگانی از سفارت کشورهای روسیه، اندونزی و مالزی در قالب مشارکت‌کننده حضور دارند و دو همایش 'گردشگری پایدار برای توسعه' و 'استارتاپ و کارآفرینی در گردشگری' به عنوان برنامه های جانبی برگزار می شود.

این نمایشگاه‌ها از ساعت 16 تا 22 به مدت چهار روز تا پنجم خرداد ماه سال جاری آماده بازدید علاقه‌مندان و متخصصان این صنعت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی