English

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان خبر داد:

اصفهان میزبان جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان

سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان تیر امسال به میزبانی اصفهان برگزار می شود.

اصفهان میزبان جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان در مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره، افزود: سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از 9 تا 15 تیر امسال در اصفهان برگزار می شود.

قاسم زاده با اشاره به انعقاد پیمان نامه برگزاری جشنواره فیلم های کودک و نوجوان بین شهرداری اصفهان و بنیاد سینمایی فارابی ابراز امیداوری کرد: این جشنواره برای همیشه در اصفهان برگزار شود.

وی افزود: خشکی زاینده رود و برگزار نشدن جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان طی سال های اخیر، باعث نگرانی و نارضایتی مردم اصفهان شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان اضافه کرد: مردم اصفهان آرزوی جاری شدن دائمی آب زاینده رود و همچنین دائمی شدن برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در اصفهان را دارند.

وی بابیان اینکه رویکرد مسئولان به فرهنگ و هنر باید فراتر از سیاست باشد، افزود: مردم اصفهان دوستدار فرهنگ و هنر هستند و مسئولان باید توجه بیشتری به فرهنگ و هنر این شهر داشته باشند.

قاسم زاده با تاکید بر اینکه سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان به میزبانی اصفهان متفاوت از دورهای گذشته برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره با فکر و ایده جدید و شاداب تر از گذشته برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه