English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خبر داد:

انهدام باند سارقان احشام در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان احشام و کشف 218 راس دام سرقتی در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان احشام در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ رجبعلی مختاری گفت : در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع و دستگیری عوامل این سرقت ها به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد:کارآگاهان با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند سه سارق را که اهل یکی از استان های کشور بودند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این سارقان از هفت دامداری سرقت کرده بودند که در مجموع تعداد 218 راس دام سرقتی به ارزش دو میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ مختاری اظهار داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان با اشاره به اینکه این سارقان هنگام ورود به دامداری ها با اعمال زور و ضرب وشتم نگهبانان سرقت می کردند از دامداران خواست ، محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند، از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما رجوع می کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید و در صورت مشاهد افراد ناشناس و یا خودروهای مشکوک در اطراف محل نگهداری احشام موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه