English

در پیام تقدیر استاندار کرمانشاه از مردم؛

حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات آتی، نماد روشن مردم‌سالاری دینی است

استاندار کرمانشاه به مناسبت مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات پیام تقدیر و تشکری صادر کرد.

حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات آتی، نماد روشن مردم‌سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، متن این پیام بدین شرح است: حضور پرشور توأم باشعور و احساس وظیفه ملت بزرگ ایران در ادوار مختلف انتخابات و به‌ویژه انتخابات ریاست جمهوری بارزترین جلوه‌ی مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران و راهکار اساسی و ماندگار تحقق مشروعیت بخشی این نظام مقدس است.

بدون تردید دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت، حساسیت و حال و هوای ویژه‌ای برخوردار، و جلوه آشکاری از تشخیص سیاسی، دوراندیشی و حرکت هم‌وطنان عزیزمان در راستای تحقق مردم‌سالاری و جامعه مدنی مبتنی بر عقلانیت است. مردم شرافتمند و موقعیت‌شناس استان کرمانشاه با مشارکت هفتادودو درصدی خود، حضور شایسته و جاودانی در این زمینه از خود نشان دادند و با مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش مهمی برای تحقق مردم‌سالاری دینی و ترسیم سرنوشت مطلوب برای آینده کشور و استان ایفا نمودند.

بدین‌وسیله از عموم مردم سرافراز استان کرمانشاه اعم از تشیع، تسنن و اهل حق، ایلات و طوایف، کشاورزان، کارگران، روستاییان، صنعتگران، بازرگانان، زنان و مردان، جوانان، دانشجویان و ‌دیگر آحاد و اقشار جامعه به‌ویژه علمای بزرگ اهل تشیع و تسنن، بزرگان و سادات شریف جامعه اهل حق، اساتید دانشگاه و فرهنگیان عزیز و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات که با اعتماد مجدد به دولت تدبیر و‌امید، همچون همیشه با شور و اشتیاق، دل‌بستگی عمیق خود را به دستاوردهای ارواح طیبه شهدا و امام شهدا نشان دادند، کمال تقدیر و تشکر خود را ابراز می‌نمایم.

به‌یقین رئیس‌جمهور محبوب و منتخب حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی نیز با توجه ویژه به مردمان این دیار دلاورپرور، همچون گذشته عنایت خاص خود را برای تداوم حرکت استان کرمانشاه در مسیر توسعه خواهند داشت.

بدیهی است مجموعه مدیریتی موجود‌ استان خود را مدیون‌ و ‌وامدار بزرگواری مردم شریف استان دانسته و تمام‌ تلاش خود را برای توسعه و‌ حل مشکلات استان و حرکت در مسیر تحقق آرمان‌ها و وعده‌های دولت محبوب تدبیر و امید به کارخواهیم بست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی