English

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

پارکینگ زیرسطحی و خیابان فرشادی افتتاح می‌شود

اواخر هفته جاری پروژه پارکینگ زیرسطحی و خیابان فرشادی با حضور مسؤولان شهری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

پارکینگ زیرسطحی و خیابان فرشادی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: چهارشنبه سوم خردادماه 96 پارکینگ زیرسطحی و خیابان فرشادی به بهره‌برداری خواهند رسید.

ایرج مظفر افزود: اعتبار پارکینگ زیرسطحی و خیابان فرشادی بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که با تلاش نیروهای شهرداری اصفهان طی زمانی کوتاه آماده بهره‌برداری شد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به ترافیک سنگین مرکز شهر تصمیم گرفته شد خیابان فرشادی که در واقع کمکی آمادگاه است، احداث شود.

وی با اشاره به اینکه خیابان فرشادی با عرض 22 متر و طول 360 متر احداث شده است، خاطرنشان کرد: آزادسازی مسیر این خیابان با صرف هزینه‌ای بالغ بر 9 میلیارد تومان به اتمام رسید.

مظفر اضافه کرد: در زیر این خیابان پارکینگی با ظرفیت گنجایش 300 دستگاه خودرو پیش‌بینی ‌شده است که با توجه به تعداد زیاد افراد مراجعه‌کننده به مرکز شهر به خصوص مطب پزشکان مشکل پارک خودروی شهروندان مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: خیابان فرشادی به صورت دو لاین رفت و برگشت به صورت شرقی-غربی از استانداری به باغ گلدسته احداث شده است که شهروندان با استفاده از این خیابان کمتر دچار ترافیک‌های سنگین شهری می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه