English

مدیر پروژه شهرک سلامت خبر داد:

فاز اول پروژه شهرک سلامت آماده بهره برداری است

مدیر پروژه شهرک سلامت گفت: پروژه شهرک سلامت پیشرفت قابل توجه ای داشته به طوری که در حال حاضر فاز اول آن آماده بهره برداری است.

فاز اول پروژه شهرک سلامت آماده بهره برداری است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رضا هیبتی اظهار کرد: پروژه شهرک سلامت در چند فاز اجرایی می شود که فاز اول آن مربوط به کلینیک ها، فاز دوم پارکلینیک ها، فاز سوم پارکینگ دو طبقه و فاز۴ و ۵۵ شامل مجموعه بیمارستان و هتل مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه فاز اول شهرک سلامت تکمیل و آماده بهره برداری است، گفت: فاز دوم آن ۶ ماه آینده افتتاح می شود و فاز سوم پروژه نیز صد در صد اجرایی شده است.

مدیر پروژه شهرک سلامت بابیان اینکه عملیات اجرایی فازهای۴ و ۵ نیز به زودی آغاز و در یک بازه زمانی ۴۲ ماهه آماده بهره برداری خواهد بود، ادامه داد: ما در صدد هستیم بیمارستانی مدرن و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی در شهرک سلامت احداث کنیم تا بتواند الگویی برای سایر سرمایه گذاران در این بخش باشد.

وی یادآور شد: ساخت هتل شهرک سلامت نیز در  راستای بخش گردشگری سلامت ساخته می شود.

هیبتی تصریح کرد: این مدل از خدمات و کسب و کار به عنوان یک علم در دنیا مطرح است که می توان آن را بومی سازی کرد.

وی خاطرنشان کرد: جدا از سازه و ساختمان، مدیریت نرم افزاری و فکری اداره این مراکز بسیار مهمتر از بخش سخت افزاری است که می تواند افتخاری برای جامعه و نتیجه آن افزایش سطح بهداشت و خدمات فردی و اجتماعی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه