English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد:

اجرای طرح «شب‌های رمضان» در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: طرح شب‌های رمضان در ایام ماه مبارک رمضان در اصفهان برگزار می‌شود.

اجرای طرح «شب‌های رمضان» در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه انس با قرآن است و لازم است فضای معنوی در این ماه در شهر باشد، اظهار کرد: ماه رمضان در تمام کشورهای مسلمان دنیا ماه شادی است و ما به دنبال این هستیم که فضایی با عنوان شب‌های رمضان را ایجاد کنیم تا در هنرمندان در فضای هنرستان هنرهای زیبا آثار خود را ارائه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های این اداره کل طی دو سال اخیر، افزود: یکی از بزرگترین اتفاقات عمرانی در سال گذشته بحث بازسازی ساختمان اداره کل همچنین فضای هنرستان هنرهای زیبا و نوسازی، تعمیر و تجهیز برخی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها بود.

وی با اشاره به رتبه برتر استان اصفهان در طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب افزود: رونق مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان و واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی نیز از دیگر فعالیت‌های اداره کل در سال گذشته است، البته همین که فضای فعالیت هنرمندان بازتر شده و ضمن رعایت مصالح تلاش کردیم هنرمندان در کنار بقیه به راحتی فعالیت کنند یکی از دستاوردهای مهم اداره کل در دو سال گذشته است.

حجت‌الاسلام ارزانی گفت: به نظرم ایجاد فضای آرامش در فضای فرهنگی هنری شهر و استان همراه با ارتقای شاخص‌های حوزه فرهنگ و هنر یکی از بهترین دستاوردهای این ایام بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به رتبه نخست قرآنی استان اصفهان را در دو سال گذشته خاطرنشان کرد: در حوزه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بهترین استان در سطح کشور بودیم و ساخت و ساز سینما در دو سال گذشته رشد خوبی داشته است و در تلاش هستیم تا تمام سالن‌های سینمایی شهرستان‌ها را به بخش خصوصی واگذار ‌کنیم؛ فضای جدیدی را نیز در دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان به زودی کلنگ زنی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان است و جای دیگر هم برگزار نخواهد شد، گفت: برای ٥ سال قطعی شده که جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی