English

ثبت ۸۱ تخلف انتخاباتی در کرمانشاه؛

برخورد قاطع نیروی انتظامی با متخلفین

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی خبر داد و گفت: در این راستا ۸۱ نفر متخلف انتخاباتی در حوزه‌های شهری و روستایی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برخورد قاطع نیروی انتظامی با متخلفین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رضا شیرزادی از دستگیری ۸۱ نفر متخلف انتخاباتی در کرمانشاه خبر داد و گفت: روز گذشته دریکی از روستاهای حوزه سر فیروزآباد سه نفر در حمایت از کاندیداهای خود باهم درگیر شده و اقدام به تیراندازی هوایی کرده بودند.

وی با اشاره به حضور سریع مأموران و دستگیری متهمان بیان کرد: این امر هیچ خللی در امنیت انتخابات منطقه سر فیروزآباد به وجود نیاورد و روند انتخابات بااقتدار تمام برقرار شد.

شیرزادی با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی در سطح شهر و حوزه‌های روستایی افزود: در بخش عثمان وند نیز چند نفر به هواخواهی از کاندیدای خود باهم درگیری شده که با ورود مأموران قضیه خاتمه یافت و عاملان نزاع پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به پوشش اطلاعاتی– امنیتی حوزه‌های اخذ رأی گفت: در این راستا تعداد شش دستگاه خودرو و ۸۱ متهم که در امر تبلیغات و بعضاً خریدوفروش آرا در مقابل حوزه‌های انتخاباتی مشغول بودند پس از شناسایی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه