English

روحانی در صدر آرای مردم قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت: از مجموع 17 هزار و 593 رای صحیح در شهرستان قصرشیرین، 13 هزار و 565 رای آقای حسن روحانی ، سید ابراهیم رئیسی 3874 رای، سید مصطفی میرسلیم 111 رای و سید مصطفی هاشمی طبا نیز 43 رای کسب کردند.

روحانی در صدر آرای مردم قصرشیرین

فرامرز اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، با بیان این مطلب که در شهرستان قصرشیرین آقای حسن روحانی بیشترین آرا را کسب کرد، اظهار داشت: میزان مشارکت مردم قصرشیرین نیز در این دوره 75 درصد بوده است.

اکبری از معرفی منتخبین شورای شهر این شهرستان خبر داد و گفت: براساس اعلام نهایی کیومرث خزلی با ۲ هزار و ۹۵۰ رای به عنوان نفر اول، کیانوش سلیمانی با ۲ هزار و ۷۸۶ رای به عنوان نفر دوم، اسدالله رضایی زاده با ۲ هزار و ۱۳۸ رای به عنوان نفر سوم، روح اله مرادی با ۲ هزار و ۱۳۳ به عنوان نفر چهارم و علی خدا مرادی با یک هزار و ۸۶۱ رای به عنوان نفر پنجم معرفی شد.

وی افزود: براساس اعلام نهایی حسین حسین زاده با یک هزار و ۸۰۹ رای، فرشید راستین با یک هزار و ۶۹۸ رای و کیوان عزیزی با یک هزار و ۶۵۳ رای نیز به عنوان ۳ عضو علی البدل این دوره از شوراهای اسلامی شهرستان قصرشیرین معرفی شدند.

وی میزان آرا صندوق های رای این شهرستان را ۱۴ هزار و ۱۶۵ رای اعلام کرد و گفت: از این تعداد  ۱۳ هزار و ۹۸۴ رای صحیح و ۱۷۰ رای باطله ماخوذه و ۱۱ برگ رای باطلاه غیرماخوذه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه