English

فرماندار شاهین شهر و میمه خبر داد:

روحانی با ۸۰ هزار و ۳۳ رای پیشتاز انتخابات شاهین شهر شد

فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: حجت الاسلام روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شاهین شهر و میمه با ۸۰ هزار و ۳۳ رای ژیشتاز کسب آرای مردمی شد.

روحانی با ۸۰ هزار و ۳۳ رای پیشتاز انتخابات شاهین شهر شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا بصیری در گفت و گو با خبرنگار موج با اشاره به اینکه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در شاهین شهر و میمه تمام شده است، اظهار داشت: بر این اساس حجت الاسلام حسن روحانی با ۸۰ هزار و ۳۳ رای پیشتاز کسب آرای مردمی این شهرستان شد.

وی افزود: حجت الاسلام ابراهیم رئیسی با ۳۲ هزار و ۷۰۵ رای، سید مصطفی آقا میرسلیم با یک هزار و ۴۴۶ رای و سید مصطفی هاشمی طبا با ۶۶۷ رای به ترتیب نفرات دوم تا چهارم انتخابات ریاست جمهوری بودند.

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه شمارش آرای مردمی در شورای اسلامی در شاهین شهر ومیمه در حال انجام است، تصریح کرد: هنوز سامانه وزارت کشور برای ثبت آمار شورای شهر و روستا باز نشده است.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت ۸۳ درصدی مردم شاهین شهر و میمه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه گفت: واجدین شرایط رای دادن شهرستان ۱۴۱ هزار و ۳۳ نفر بوده اند که ۱۱۷ هزار و ۸۲۵ نفر از این افراد در انتخابات مشارکت داشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه