English

از ساعت ۲۴ امشب؛

شمارش آراء در شعبه های اخذ رای در کردستان آغاز شد

شمارش آراد در تمامی شعبه های اخذ رای آغاز شده است و بعد از شمارش آراد در شعبه های اخذ رای صورت جلسه های نتایج آراء به بخشداری ها و فرمانداری ها تحویل داده می شود.

شمارش آراء در شعبه های اخذ رای در کردستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، با پایان رسمی رای گیری از ساعت 24 امشب، کار شمارش آراء با حضور عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی و همچنین نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در سراسر استان کردستان آغاز شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان کردستان رای گیری در هزار و 382 شعبه در سراسر استان صورت گرفته است و هنوز آمار رسمی از میزان مشارکت مردم کردستان در این دوره از انتخابات اعلام نشده است.

میزان مشارکت مردم کردستان تا دو ساعت قبل از پایان رای گیری از مرز 50 درصد عبور کرده بود و حدود 600 هزار نفر از مردم کردستان در رای گیری حضور پیدا کرده بودند.

ستاد انتخابات کردستان تاکنون آمار نهایی شرکت کنندگان در انتخابات 29 اردیبهشت ماه را اعلام نکرده است و در انتظار شمارش آراء و اعلام رسمی میزان مشارکت کردستانی هاست.

هر چند که اخبار زیادی در شبکه های اجتماعی در خصوص نتایج شمارش آراء در استان کردستان اعلام شده است ولی تاکنون نتایج رسمی از سوی هیچ منبعی به صورت رسمی تائید نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه