English

رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

مشارکت همدانی‌ها در انتخابات به ۷۵ درصد رسید

رئیس ستاد انتخابات استان همدان از افزایش مشارکت مردم همدان در انتخابات به ۷۵ درصد رسید.

 مشارکت همدانی‌ها در انتخابات به ۷۵ درصد رسید

به گزارش خبرگزاری موج از همدان، محمدابراهیم الهی تبار امشب در ساعات پایانی انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سطح مشارکت مشارکت خوبی بوده و میزان مشارکت مردم همدان به 75 درصد رسیده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون 950 هزار نفر از واجدان شرایط رای‌ دادن استان همدان در انتخابات شرکت کردند، گفت: میزان مشارکت نسبت به گذشته افزایش جدی داشته اشت.

الهی تبار با بیان اینکه گزارشاتی در زمینه تخلف به ستاد انتخابات ارسال شده که باید مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: کمبود تعرفه در برخی روستاها بوده که تامین شده است چراکه به اندازه کافی تعرفه در شهرستان‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه روستاهایی که روند رای گیری در آنها تمام شده شمارش آرا در آنها آغاز می‌شود، عنوان کرد: آنهایی که تمام نشده کسانی که در شعب هستند به داخل شعبه هدایت شده و رای آنها اخذ می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اعلام اینکه شمارش آرا مشکلی ندارد و به سرعت شمارش می‌شود، تصریح کرد: پیروز اصلی مردم، مقام معظم رهبری انقلاب، آرمان‌های امام(ره) و شهدا هستند.

الهی تبار اظهار داشت: هر کدام از کاندیداها که اکثریت آرا را کسب کردند باید بتوانند در مسیر خط امام(ره)، رهبری و آرمان‌های شهدا حرکت کنند و انتظارات مردم را به خوبی پاسخ دهند و محقق کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی