English

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه

انتخابات تداعی استقلال ملت ایران است

انتخابات تداعی استقلال ملت ایران است که از طریق آن به جهان اعلام می‌کنیم نمی‌توانند در کشور ما طمع کنند.

انتخابات تداعی استقلال ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، در شعبه اخذ رای واقع در مسجد جامع سنندج که رای خود را به صندوق انداخت، اظهار کرد: انتخابات در ایران همواره دو پیام جهانی و داخلی داشته است و آن این است که ما امتی واحده هستیم و ملتی هستیم که با وحدت و اتحاد مردم و توسط خودمان مملکت را اداره می‌کنیم.

وی افزود: همچنین این ندای استقلال ملت ایران است که از طریق انتخابات به جهان اعلام می‌کنیم نمی‌توانند در کشور ما طمع کنند و همین اندیشه است که باعث شده ما در مقابل توطئه دشمنان بایستیم و با تحریم و تهدید آنها نتوانند هیچ کاری کنند.

نماینده ولی فقیه درکردستان عنوان کرد: روز انتخابات روز تعیین سرنوشت ماست و همچنین انتخابات نشانه نشانه مردم سالاری دینی است.

وی در ادامه بیان کرد: مسئولیت‌های مختلف در کشور ما از شورا تا ریاست جمهوری و حتی رهبری توسط مردم انتخاب می‌شوند و مردم حق دارند در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: انتخابات همچنین یک تکلیف است که بر عهده ماست و تکلیف این است که به بهترین‌ها رای بدهند و براساس معیارهای خود فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: همه باید برای انتخاب مردم احترام قایل شویم و بپذیریم که هرکس رئیس جمهور شد رئیس جمهور تمام کشور است.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: حضور ما در انتخابات همت ما را به دشمنان نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که ما هنوز استقلال و آزادی را دوست داریم و برای پیشرفت کشور در صحنه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه