English

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در جمع خبرنگاران:

رتبه نخست یزد در اتصال آنلاین شعب اخذ رای/پیش‌بینی مشارکت ۸۰درصدی

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: استان یزد رتبه نخست در زمینه اتصال به سامانه جامع انتخابات را دارد که این رتبه برای استان بسیار ارزشمند است.

رتبه نخست یزد در اتصال آنلاین شعب اخذ رای/پیش‌بینی مشارکت ۸۰درصدی

به گزارش خبرگزاری موج از یزد، محمدعلی طالبی ظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: در استان یزد فضایی کاملا آرام در روند برگزاری انتخابات حاکم است و برخی نکات گزارش شده از سوی شعب به دلیل بروز برخی ناهماهنگی ها بوده که با هماهنگی انجام شده با فرمانداران، مشکلات به سرعت برطرف شد و هیچ مؤلفه ضد امنیتی در هیچ شعبه ای نداشته ایم.

وی عنوان کرد: استقبال مردم نیز در ساعات ابتدایی نسبت به مدت مشابه دوره قبل ۲۳ درصد رشد داشته و این نویددهنده مشارکت خوب مردم در انتخابات است.

طالبی بیان کرد: در زمینه مصرف تعرفه مشکلی نداشتیم فقط در تعدادی از شعب سیار روستایی تعرفه کم آمده بود که به سرعت تامین شد.

وی در مورد حضور صندوق های سیار در روستاها نیز عنوان کرد: در این زمینه اطلاع رسانی از پیش انجام شده و مردم روستا تقریبا در جریان هستند اما افرادی که از شهرها به روستاها رفته اند ممکن است به دلیل بی اطلاعی از رای دادن جا بمانند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد یادآور شد: در برخی روستاها خط سیر صندوق ها به نحوی است که بازگشت دارند که این امر باید از سوی جا ماندگان بررسی شود.

طالبی ادامه داد: اگر صندوق به روستاها باز نگردد، افراد از انتخابات شورا جا مانده اند اما می توانند با مراجعه به نزدیکترین محل رای گیری، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی