English

دری نجف آبادی:

حماسه وفاداری ملت به آرمان های انقلاب امروز بار دیگر رقم می خورد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز مردم ما بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب،امام، رهبری و شهدا اعلام می کنند وبا انگشتان آرم دار خودنشان می دهند که به سرنوشتشان علاقه مند هستند.

حماسه وفاداری ملت به آرمان های انقلاب امروز بار دیگر رقم می خورد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در اراک اظهار داشت: ملت مومن و ولایتمدار کشور ما در طول چهار دهه گذشته در تمامی عرصه ها خوش درخشیده و قطعا پس از این هم، همواره با عظمت حماسه آفرینی خواهد کرد.

وی افزود: خدایا را برای این بیداری، آگاهی و حضور سپاسگزاریم و از تمام دست اندرکاران عرصه انتخابات از دولت، نیروهای انتظامی و نظامی، شواری نگهبان و در راس همه رهبر معظم انقلاب قدردانی می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروز مردم ما بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب، امام، رهبری و شهدا اعلام خواهند کرد و با انگشتان آرم دار و عزت آفرین خود نشان می دهند که به سرنوشت و تعیین سرنوشت خود علاقمند هستند.

دری نجف آبادی تصریح کرد: امیدواریم از امروز جو برادری، صفا، صمیمیت و همدلی بر کشور بیش از پیش حاکم شود و با وحدت و یکپارچگی برای تحقق آرمان های ملی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: رای مردم امانت است و هر کسی صاحب این امانت شد باید خدمتگذاری به مردم را در سرلوحه امور خود قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه