English

استاندار مرکزی:

انتخابات عرصه اعمال اراده مردم برای اداره کشور است

استاندار مرکزی گفت: انتخابات عرصه اعمال اراده مردم برای اداره کشور در نظام مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی است که علاقه ملت به نظام را برای دوست و دشمن به نمایش می گذارد.

 انتخابات عرصه اعمال اراده مردم برای اداره کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، محمود زمانی قمی که پیش از ظهر جمعه برای انداختن رای خود به صندوق دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها در مدرسه حاج کاظمی اراک حضور یافت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز از ساعات اولیه آغاز رای گیری انتخاباتی، حضور پرشوری از سوی مردم به نمایش گذاشته شده است.

استاندار مرکزی افزود: اخباری که از سطح استان و کشور تا این لحظه به دست من رسیده نشانگر مشارکت و حضور فوق العاده مردم است و به نظر می رسد امروز یکی از بزرگترین رخدادهای انتخاباتی کشور رقم بخورد.

زمانی قمی بیان کرد: انتخابات عرصه اعمال اراده مردم برای اداره کشور است و در انتخابات است که مردم تعیین می کنند که کشور با چه برنامه ای اداره شود.

وی خاطرنشان ساخت: اوج علاقه مردم به جمهوری اسلامی و علاقه به بقا و استمرار نظام اسلامی در انتخابات متجلی می شود که امروز شاهد حضور گسترده ای از سوی ملت برای به نمایش گذاشتن مجدد مردم سالاری اسلامی هستیم.

استانداری مرکزی تصریح کرد: رای مردم در عرصه داخلی شیوه اداره کشور را تعیین و تثبیت می کند و در عرصه بین المللی نیز به جهانیان چه دوست و چه دشمن، ثابت می کند که مردم پشتیبان جمهوری اسلامی هستند و نظام اسلامی در اعماق قلب آنها جای دارد و از آن صیانت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه