English

دقایقی پیش:

استاندار سیستان و بلوچستان رای خود را به صندوق انداخت

استاندار سیستان وبلوچستان دقایقی قبل همزمان با آغاز عملیات رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار سیستان و بلوچستان رای خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرگزاری موج، علی اوسط هاشمی دقایقی قبل همزمان با آغاز عملیات رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه فرماندار زاهدان و تعدادی دیگر از مسئولین با حضور در شعبه اخذ رای واقع در شهرداری منطقه ۵ زاهدان در همان ساعات اولیه رای گیری رای خود را به صندوق انداختت

گفتنی است: از ساعت ۸ صبح امروز و همزمان با سراسر کشور رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سیستان و بلوچستان شروع شد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات سیستان وبلوچستان، به منظور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سیستان و بلوچستان، ۲ هزار و ۲۲۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۹۵ شعبه از این شعب در مناطق روستایی قرار دارد، افزود: ۷۲۶ شعبه اخذ رای نیز در مناطق شهری وظیفه جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

علی اصغر جمشید نژاد خاطرنشان کرد: بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ جمعیت سیستان و بلوچستان ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۵۶۲ هزار و ۷۲۴ واجد شرایط رای دادن هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه