English

امام جمعه ایلام:

ملت ایران شکوه و عظمت ملی خود را به نمایش خواهند گذاشت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ملت ایران امروز با حضور دشمن شکن در انتخابات شکوه و عظمت خود را به اجرا می گذارند.

ملت ایران شکوه و عظمت ملی خود را به نمایش خواهند گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله محمدنقی لطفی هنگام ریختن رای خود به صندوق اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی، ملی ، انقلابی و اسلامی هر ایرانی مسلمان و انقلابی است و همه باید با احساس وظیفه در این برهه حساس که دشمنان داخلی و خارجی با تبلیغات گسترده در صدد حضور کمررنگ مردم هستند، وفاداری خود را به آرمان های امام و شهدا و انزجار خود را از توطئه های دشمنان ابراز کنند.

وی ادامه داد: هرچه حضور مردم پررنگ تر باشد بر عزت ، عظمت و شکوه ملی ایران اسلامی اضافه شده و استحکام نظام را در مقابل فتنه انگیزی دشمنان بالا می رود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: دشمنان فکر می کنند ملت از راه خود عقب نشینی می کند ولی این خواب پوشالی آنان هرگز تعبیر نشده و همواره ملت در ادامه مسیر خود مستحکم تر شده اند.

لطفی گفت: امروز نیز با توجه به ناامنی های منطقه حضور مردم اهمیت دوچندانی دارد و باید با حضور حداکثری خود نشان دهیم اقتدار ملت ایران تنها در سایه مشارکت مردم در صحنه های مختلف است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: تراز و جایگاه نظام اسلامی در عرصه بین المللی با حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای ارتقا یافته و چشم طمع دشمنان را برای ضربه زدن به این نظام الهی کور می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه