English

شهردار بانه:

کاندیداها با برنامه خود در جهت تحقق منافع مردم بانه عمل کنند

شهردار بانه از کاندیداها خواست با برنامه خود در جهت تحقق منافع مردم بانه عمل کنند و اسیر مافیای طمع و سود نشوند و با ابتکار و خلاقیت در شورای شهر عمل کنند.

کاندیداها با برنامه خود در جهت تحقق منافع مردم بانه عمل کنند

بابک رستم پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، به اهمیت و نقش جایگاه انتخابات پیش رو اشاره کرد و ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: نمایندگان شورای شهر باید صدای مردم و حامی مطالبات و انتظارات واقعی و حداکثری مردم باشند. 

وی همچنین به لزوم آشنایی و تسلط کامل نمایندگان بر قوانین و مقررات شورا اشاره کرد و افزود: باید نمایندگان در شورا به صورت اساسی و حسابگرانه واسطه مطالبات مردم و ساختار اجرایی دستگاه‌های خدمات رسان در دولت باشند تا تعاملی منطقی در بین مردم و قوانین بوجود آید. 

شهردار بانه اخلاق مداری را از مولفه‌های اصلی انتخاب شوندگان شورا را دانست و عنوان کرد: اخلاق و صداقت و آگاهی در تکامل شورای کارآمد از فاکتورهای اساسی و لازم برای انتخاب یک کاندیدای اصلح و شایسته است. 

وی در ادامه بیان کرد: نمایندگان شورای شهر باید در زمینه‌های مدیریت شهری در همه ابعاد توان و تجربه کافی داشته باشند تا بتوانند با برقرای گفتگوی مناسب، جامعه را به طرف قانون مداری و قانونمند کردن سوق دهند. 

رستم پور عملکرد دوره چهارم شورای شهر بانه را با توجه به جوان بودن اعضای آن قابل قبول دانست و عنوان کرد: کمیسیون‌های فرهنگی، عمران و حقوقی در این دوره بسیار فعال بودند و با کارنامه‌های موجود و فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته‌ها می‌توان گفت کارنامه شورای دور چهارم گرچه در اوایل با نواقصی همراه شد ولی با همدلی و همکار ی کاندیداها توانست اقدامات اجرایی و عملیاتی خود را انجام دهد. 

وی اقدامات انجام شده بخش‌های عمرانی سطح شهر را ناشی از اعتماد مردم به شهرداری دانست و افزود: کمیسیون عمران توانسته پروژه‌های مناسبی  را در سطح شهر به اجرا درآورد که بر همگان آشکار است. 

شهردار بانه به پروژه‌های عمرانی اجرا شده در سطح شهر مخصوصا در محله‌های الحاقی اشاره و اعلام کرد: معابربندی و گذربندی 433 هکتار در محله‌های بانه در دست اجراست و به زودی نیز به مراحل پایانی خود می‌رسد.  

رستم پور ساکنین محدوده الحاقی را حدود 25 هزار نفر اعلام کرد که در حدود 3 هزار خانه مسکونی زندگی می‌کنند و گفت: لزوم توجه  و رسیدگی به خواسته‌ها و احتیاجات آنان از دغدغه‌های اصلی شورای شهر دوره چهارم و شهرداری بانه بود. 

وی خدمات انجام شده در محلات الحاقی در سطح  شهر را به مدت شش ماه دانست و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در بلوارهای محلات الحاقی از جمله بلوار کردستان می‌توان گفت معادل آسفالت 20 کیلومتر راه روستایی به صورت قراردادهای پیمانی و پیمانی انجام شده است. 

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: در مسیر ساخت بلوارها با معارضینی هم برخورد کرده‌ایم ولی با توجه به اعتماد سازنده بین شهرداری و مردم محلات و با تفاهم و تعامل، تمامی قضایا در کمترین زمان ممکن حل شده است. 

رستم پور عمران و آبادی مربوط به شهر را استفاده کامل شهرداری از ظرفیت‌های موجود دانست و خاطرنشان کرد: مهندسان و عوامل کارگری و کمیسیون عمران پل ارتباطی بسیار قوی برای پیشبرد عملیات‌های عمرانی بین مردم و شهرداری ایجاد کردند که جای دارد از زحمات آنان قدردانی کنم. 

شهردار بانه یکی از اقدامات فرهنگی کمیسیون فرهنگی شورا را برگزاری اولین دوره جشنواره بین المللی ابراهیم یونسی دانست و اعلام کرد: برگزاری این جشنواره منبع الهام سازنده‌ای شد برای برخی از شهرهای دیگر ایران تا با استفاده از الگوی بانه از بررگان خود جامعه محلی خود تقدیر به عمل آورند.

رستم پور در ادامه هر کاندیدایی را که به خاطر نفع شخصی خود و یا اطرافیانش قصد ورود به شورای شهر را دارد بازنده دانست و تاکید کرد: کسانی که حتی از بدیهی‌ترین اصل شهرداری که پرداخت عوارض شهری می‌باشد، گریزاند چگونه می‌توانند نماینده شایسته‌ای برای مطالبات مردم باشند. 

وی به مردم هم توصیه کرد: با مظلوم نمایی کاندیداهایی که صداقت مردم را نشانه گرفته‌اند و به فکر منافع شخصی یا گروهی خود هستند باید مقابله کرد. 

شهردار بانه یادآور شد: بانه باید توسعه جهشی پیدا کند و در این راستا نباید امورات شهری به دست کسانی داده شود که در پشت صحنه کاندیداها را به بازیگرانی تبدیل می‌کند که برای منافع خودشان روی کار می‌آیند به آینده خود مُهر باطل می‌زنند. 

وی در پایان از کاندیداها خواست با برنامه خود در جهت تحقق منافع مردم بانه عمل کنند و اسیر مافیای طمع و سود نشوند و با ابتکار و خلاقیت در شورای شهر عمل کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه