English

رئیس ستاد قالیباف در کرمانشاه:

اقتدار ملی باتدبیر مقام معظم رهبری و حمایت ۸۰ میلیون ملت ایران است

دکتر محمد رشیدی در همایش بزرگ حامیان سیدابراهیم رئیسی و قالیباف در کرمانشاه گفت : ما امروز نیاز به قاضی داریم که با قضاوت خود وکالت مردم ایران را به عهده بگیرد و در مقابل 4 درصدی‌ها بایستد و دست مفسدان اقتصادی را قطع کند.

اقتدار ملی باتدبیر مقام معظم رهبری  و حمایت 80 میلیون ملت ایران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس ستاد قالیباف در کرمانشاه، بابیان این مطلب که  4 سال مدت کمی نیست برای حکومت کردن همه بیکارها را شغل دادن، بی‌خانمان‌ها را مسکن دادن و جوانان را به ازدواج نزدیک کردن، ابراز داشت: آقایان گفتند که انرژی هسته‌ای سانتری فیوژها باید بچرخد که چرخ زندگی مردم هم بچرخد سانتری فیوژها از حرکت بازایستاد چرخ زندگی مردم نچرخید.

وی افزود: ما ملت باغیرت و استواری هستیم که امروز در منطقه اقتدار ملی ما حرف اول را میزند اما این اقتدار ملی باتدبیر مقام معظم رهبری  و حمایت 80 میلیون ملت ایران است و کسانی که در داخل نتوانستند تدبیر کنند باید پاسخگو باشند .

رشیدی تأکید کرد: من تأسف خوردم که فرصت چهارساله از بین رفت بسیاری از آمارها نشان می‌دهد امروز بیکاری و رکود بسیار بالاتر از قبل است در همین استان 4 سال در قله  بیکاری کشور بودیم. آمار بیکاری کرمانشاه 14 درصد بوده و الان 23 درصد است.

رشیدی بابیان این مطلب که دولت باید وکیل همه  مردم باشد، خاطرنشان ساخت: خساراتی به بار آمده و امروز روز پایان دادن به خسارت است و این اتفاق نخواهد افتاد مگر با دست باکرامت حضرت ولی‌عصر و عنایت شما ملت شریف و روشنفکران شما  در این 48 ساعت باقیمانده.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی