English

استاندار کرمانشاه:

مطبوعات از ارکان اصلی نقادی در جامعه هستند

استاندار کرمانشاه گفت: مطبوعات از ارکان اصلی نقادی در جامعه هستند که باید مورداحترام دولتمردان قرار گیرند.

مطبوعات از ارکان اصلی نقادی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، اسدالله رازانی در دیدار با اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، بابیان اینکه مردم باید از حقایق باخبر شوند، افزود: مطبوعات حق‌دارند که عملکرد مسئولان را نقد کنند، اما باید در نقدهای خود بی‌اخلاق و بی‌انصاف نباشند.

وی با تأکید بر اینکه مطبوعات و مدیران وظیفه‌دارند که به فرهنگ مردم توجه کنند، گفت: در چند ماه اخیر شاهد هستیم که برخی رسانه‌ها با اجرای سناریوهای خاص مطلب سازی می‌کنند، به این معنی که در حاشیه یک برنامه سؤال‌های از پیش طراحی‌شده‌ای از مسئولان می‌پرسند و مطلب را نیز ناقص انتشار می‌دهند، تا به اهداف خود برسند، هدف این رسانه‌ها کشف حقیقت نیست بلکه هدف آن‌ها به دام انداختن افراد است.

استاندار کرمانشاه افزود: ما بدون در نظر گرفتن موافق یا مخالف بودن رسانه به آن پاسخ می‌دهیم، حتی اگر سؤال‌های بی‌ربطی مطرح کنند، اما از آن دسته از رسانه‌ها می‌خواهیم که مطالب را به‌صورت کامل انتشار دهند.

دکتر رازانی در ادامه اظهار کرد: مقوله فرهنگ باید پیش از اقتصاد و سیاست موردتوجه قرار گیرد زیرا این فرهنگ است که منجر به پیشرفت‌های سیاسی و اقتصادی خواهد شد.

وی اضافه کرد: جامعه ما باوجود داشتن پیشینه فرهنگ غنی ایران اسلامی ازنظر آگاهی با سطح ایدئال فاصله بسیاری دارد.

وی بابیان اینکه برای بالا بردن سطح آگاهی جامعه باید اطلاع‌رسانی کرد، یادآور شد: جامعه‌ای متعالی محسوب می‌شود که مردم آن آگاهی داشته باشند و بر اساس آگاهی خود عمل کنند.

استاندار کرمانشاه به بخشی از عملکرد دولت یازدهم در استان کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: تا قبل از دولت یازدهم 213 روستا استان گازرسانی شده بود اما در این دولت 550 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی با تأکید بر اینکه دستاورد دولت‌ها عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است، یادآور شد: زمانی ایران از پزشکان خارجی برای درمان استفاده می‌کرد اما امروز مردم دیگر کشورها نیز برای درمان به ایران مراجعه می‌کنند.

وی همچنین به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه 2 جناح بزرگ کشور با یکدیگر رقابت می‌کند ازاین‌رو این دوره از انتخابات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، بااین‌حال تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که در این دوران روند عادی کارهای مدیریتی مختل نشود و سایر بخش‌ها به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه